Orange & black

Orange & black 

Cześć, nareszcie zaczął się weekend :)
Z racji tego że jutro niestety nie będę miała czasu, przychodzę dzisiaj do Was z ciemniejszym outfitem. Od razu przyznaję się , że zdjęcia z przed tygodnia bo pogoda nie dała mi pola do popisu i nie dałam rady zrobić zdjęć z dzisiaj na które czekałam z niecierpliwością :( Długo szukałam czegoś w szafie, ale niczego nie mogłam znaleźć aż w końcu zły humor sięgną zenitu i ubrałam się w to co miałam pod ręką :D Przyznaję, że ubieranie się spontanicznie i przypadkowe dobieranie ciuchów jest lepsze od stania przed szafą i myślenia co na siebie włożyć. Akurat w tym stroju  czułam się bardzo dobrze i lekko.Chętnie ubrałabym się tak do szkoły czy też na spotkanie ze znajomymi :)













Kurteczka - Bangjuji
Bluzka - CROPP
Spodnie - R_PING
Botki - Janet D.

Komentarze