Początek !! :)

Witajcie kochani :)

Jestem Weronika, i jakiś czas temu miałam już tu bloga, ale jestem tu z wami po raz drugi tym razem blog o modzie i moimi spostrzeżeniami na temat marek sklepowych,które gwarantują nam ,że są bardzo dobrej jakości ,ale potem wynik nie jest taki jak się spodziewałyśmy i daje nam negatywne lub neutralne opinie ;) 
Jak każda kobieta dojrzała czy też młoda chce jak najlepiej wyglądać w oczach swoich rówieśników i lubi jak druga osoba mówi jej komplementy na temat jej wyglądu i od razu dzień staje się piękniejszy,a ty stajesz się pewną siebie kobietą :)
Pojawią się tutaj moje pomysły do szkoły czy też na inne spotkania i postaram się wam opisać jakiej jakości była dana rzecz i jak się w niej czułam :)
Niestety ekspertką w tym nie jestem, ale kocham to robić i czuję się w tym bardzo dobrze. Postaram się wam pomóc i jak najczęściej wrzucać nowe posty :)
Już niedługo pierwszy post. Mam nadzieję że wam się spodoba :) 
Zapraszam do obserwowania :) 
Życzę miłego wieczorku i do zobaczenia !! ^^


Buziaki :**

Komentarze