Red dress



Witam,dawno nic nie dodawałam z racji tego, że laptop niestety nie działa, ale pojawiłam się jakimś cudem i jestem znowu, także będę pisać i dodawać nowe posty. Dobra koniec biadolenia i przechodzę do rzeczy :)
Przychodzę z postem w czerwonej długiej sukience, w której czułam się bardzo kobieco, tym bardziej, że na co dzień wolę chodzić w spodniach i szerokiej bluzie, ale od czasu do czasu potrzebuję wyjąć z szafy sukienkę i tak właśnie pokazać się przed obiektywem .
Zdjęcia naprawdę były robione na spontanie i chyba nie wyszły tak źle, tylko przeszkadza mi tło ..nie powinno takie być, ale już nic nie zrobię :D 


Zastanawiałam się nad dodaniem tego zdjęcia ponieważ wiatr był tak mocny że sukienka wręcz wbiła się we mnie  :D 




Kurteczka-H&M :)
Sukienka-Only 
Szpileczki- Niestety nie mogę się rozczytać i nie wiem,przepraszam ;/

Pozdrawiam ! 
QUEEN_X :*

Komentarze

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, bardzo motywuje mnie do dalszego pisania :)

Spodobało ci się u mnie ? Zaobserwuj ! :* Będzie mi miło :)