Cześć :)


Jak zwykle post powstał na szybko ponieważ przyjechała siostra i nasuną mi się pomysł żeby wykorzystać też i ją. Emotikon smile A że podobała mi się jej stylizacja to wykorzystałam to do zdjęć Emotikon smile . Na początku chciałam żeby tylko Diana stanęła przed obiektywem, ale wyszło tak, że połączyłyśmy się razem i we dwie chciałyśmy pokazać swoje stylizacje Emotikon sił.. Osobiście to było tak, że wcale nie planowałam nowego postu na bloga, ale skoro zdjęcia jakieś już mam to dlaczego nie mam ich wykorzystać i nie wstawić tutaj. Przechodzę do konkretów :) Termometr wskazywał 19° aaa przez to coraz lepsze samopoczucie i uśmiech sam pojawia się na twarzy po czym widać to u Diany Emotikon grin
Tutaj zdjęcia, które wykorzystałam z jej stylizacji i SAMA DIANA!!






Stwierdzam, że jej koszula bardzo mi się podoba. Z tego co mówiła Diana to jest bardzo lekka i przewiewna, wcale nie czuć, że się ją na sobie ma wręcz masz wrażenie, że nie masz na sobie żadnej bluzki. Emotikon gZ jednej strony to źle bo musisz sprawdzać czy rzeczywiście ona jest, a z drugiej strony robi swoje samym wyglądem i warto ją mieć w swojej szafie. Emotikon smile Można ją wykorzystać również na zakończenie roku szkolnego, który już nadchodzi wielkimi krokami i przypominam, że wakacje już za 76 DNI!!
Wkraczam Ja!
Moja stylizacja różni się od stylizacji Diany, ponieważ jej jest bardziej elegancka a u mnie jest bardziej na luzie co bardzo lubię.Emotikon sm Tutaj macie moje zdjęcia i moją stylizację Emotikon smile







Dziury robiłam sama, ponieważ spodnie w kolanach wyglądały jak flak i musiałam je przeciąć bo to nich nie chodziłam, ale teraz lepiej się w nich czuję i nawet jak kucam to kolana nie odbijają się na spodniach tak jak było wcześniej Emotikon smile
1 stylizacja : (kurtka-HOUSE , koszula- Bershka , spodnie -Page, buty -Reebok , bransoletka - Polanska &Co ) 2 stylizacja : (Bluza - D&T, Spodnie - Jegging, T-shirt - CROPP, Buty - Puma)
Diana ma swojego bloga na którego serdecznie Was zapraszam !
Mam nadzieję że post się podobał i życzę miłego weekendu! Emotikon smile Buziaki Emotikon kiss QUEEN_X

Komentarze