Good time :)


Hej słoneczka !

Muszę przyznać, że ostatnio nie było mnie tutaj trochę czasu, ponieważ egzamin gimnazjalny dał niestety o sobie znać i było trochę nauki a później chciałam odpocząć od tego całego stresu i odciąć się trochę od bloga, do tego jeszcze doszło troszeczkę problemów i nie miałam już zupełnie głowy do tego żeby coś wstawiać. 
Wiosna już daje nam coraz piękniejsze dni do spędzania wolnego czasu na dworze i zrelaksowania się przy herbatce na ciepłym powietrzu. Trzeba wyciągać z szafy letnie ubrania a grube schować tam gdzie nie będzie ich widać i nie będą przypominały zimnych wieczorów.

Moja stylizacja jest bardziej na te letnie dni, ponieważ dzisiaj niestety wiatr popsuł słoneczną pogodę i musiałam narzucić coś na plecy :)
Sweterek bardzo pomógł mi z okropnym wiatrem, a płaszczyk z racji tego że jest cienki i lekki to nie było mi w nim gorąco od słońca :) Lekkie trampki dawały komfort w chodzeniu na taką pogodę.
Takie ubranie może też nadać się na spotkanie z przyjaciółmi albo do szkoły :)































Niestety rzeczy były dość dawno kupowane i nie pamiętam z jakich sklepów one są ;/

Płaszczyk- --

Trampki- --

Spodnie- Daysie

Sweterek- --

Okulary- COCOIM


Mam nadzieję że post się spodobał , jeżeli tak to komentarz mile widziany :)

Buziaki :*

QUEEN_X 

Komentarze

  1. ładnie wyglądasz :)
    http://meskiestrefy.blogspot.com/2016/04/zrealizuj-marzenia-przez-codziennosc.html?showComment=1461492584987#c6752461653501536706

    OdpowiedzUsuń
  2. Przejrzałam przed chwilą Twojego całego bloga i jedyne do czego mogę się doczepić to do tła Twoich zdjęć. Cholernie mnie rozpraszały jak przyglądałam się stylizacjom, które również są kolorowe. Jeżeli robisz kolorowe stylizacje staraj się aby tło było jednolite, natomiast przy jedno/dwu kolorowych stylizacjach dodaj kolorowe tło które będzie uzupełnieniem wszystkiego :)
    Poza tym jesteś bardzo fotogeniczna, masz śliczną twarz i figurę - nie zmarnuj tego! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja opinia napewno się przyda i postaram się to zmienić ;) Dziękuję za komplement :*

      Usuń
  3. Świetne stylizacje 💞 bardzo ładnie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje 💞 bardzo ładnie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja :) Podoba mi się sweterek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) sweterek jest przewiewny ale i tak jest w nim bardzo ciepło :)

      Usuń
  6. Widać, że lubisz kolorowe stylizacje!
    Nie są w moim typie, ja wole stonowane, najlepiej czarne, ale post bardzo mi się spodobał :)
    Pozdrawiam.
    st3fansk4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czasu do czasu trzeba założyć coś kolorowego na siebie ale moje serce należy do bieli i czerni :) bardzo się cieszę że post się spodobał :)

      Usuń
  7. Stylizacja na plus ;) mam nadzieję, że dobrze Ci poszły testy :) zapraszam   http://nieidealnaaa4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że tak, tym bardziej że nauczyciele mówili że w tym roku dali bardzo łatwe pytania :) W czerwcu wszystkiego się dowiem :)

      Usuń
  8. Świetne spodnie, ładnie łączą się z trampkami :)
    Trzymam kciuki za dobre wyniki :*
    http://dramabeautyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam bardzo podobny sweterek :) http://daisy-dyana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Stlizacja super tak jak i cały post. :)
    http://my-world-by-ania.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, bardzo motywuje mnie do dalszego pisania :)

Spodobało ci się u mnie ? Zaobserwuj ! :* Będzie mi miło :)