16.05.2016r.

                                            Wkraczam dzisiaj z następną stylizacją ! :D 
Może nie ma nic specjalnego, ale chciałam znowu coś dla was napisać :) Taaak, blogowanie i pisanie następnych postów daje mi satysfakcje i pomogło mi otworzyć się na świat a tym bardziej w stosunku do ludzi nie jestem aż taką szarą myszką i stałam się chyba bardziej odważna i chętniej podejmuję nowe wyzwania :)

































Podkoszulka - Gatta UNDERWEAR
Narzutka - ATMOSPHERE
Spodnie - CROPP 
Łańcuch - Verona

Do zobaczenia :*
QUEEN_X 

Komentarze

  1. Świetny post i wspaniała stylizacja. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladna stylizacja w ciekawym miejscu. :)
    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/05/pastelowa-kurteczka-pepco.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwony i biały zawsze do siebie świetnie pasują ;)+ piękna modelka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zdecydowanie takie samo zdanie :) uhuhu dziękuję :*

      Usuń
  4. ta narzutka jest bardzo ładna
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś czas temu były do kupienia w Atmosphere :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, bardzo motywuje mnie do dalszego pisania :)

Spodobało ci się u mnie ? Zaobserwuj ! :* Będzie mi miło :)