Ulubieńcy kwietnia

Hej, to mój pierwszy post o ulubieńcach kwietnia :) Zapraszam do czytania i do mojej recenzji na temat tych produktów :) 
Od razu przepraszam, że dopiero teraz ,ale post był pisany już 30 kwietnia no ale nie było jak  ;)



1.Tusz Wydłużająco - Rozdzielający 7 ml

Tusz kupiłam po raz drugi w AVON, po tym co obiecywał producent naprawdę tusz się sprawdził bardzo dobrze. 
Szczoteczka jest dosyć twarda i przez to przez przypadek pare razy wbiłam sobie ją w oko :( Gdyby szczoteczka została zmieniona to myślę, że dałoby to lepszy komfort przy nakładaniu mascary na rzęsy .
Opakowanie jest eleganckie i zajmuje bardzo mało miejsca w kosmetyczce :)
Cena : 15,99 zł
Kolor : Blackest Black.







KLIK

2.Eyeliner Mega Effects 1 ml 


Eyeliner mam od bardzo długiego czasu i jak do tej pory nie zasechł i nadal jest taki jak na początku. 
Ostry czubek pozwala zrobić cienkie i precyzyjne kreski .
Ścięta część eyelinera przeznaczona jest do grubych i mocnych kresek .
Eyeliner nie rozmazuje się na powiece, a wręcz przeciwnie pozostaje na bardzo długo :) 
Cena : 17.99 zł
Kolor : Black 

KLIK

3.Płyn micelarny Nutra Effects 200 ml


Na etykietce jest napisane, że oczyszcza i koi skórę, niestety z tym, że koi niestety nie mogę się zgodzić, a dlaczego?  Ponieważ przy zmywaniu tuszu oczy pieką i płyn je podrażnia. Producent podkreśla, że nie wymaga zmycia, nie zgadzam się, przy podrażnionych i czerwonych oczach muszę przemyć je wodą . Jedyne z czym się zgodzę to to, że skutecznie usuwa makijaż i tyle.
Cena: 14,99 zł




KLIK

4.Tonik przeciw wypryskom z kwasem salicynowym 100 ml.


Jak najbardziej go polecam . Na początku stosowałam go na całą twarz, ale wysuszył mi skórę ,później spróbowałam punktowo na wypryski i naprawdę działa, jestem bardzo zadowolona :) 
Cena: 10,99 zł



KLIK

5. Matujący krem upiększający BB Solutions SPF 15.


Krem jak widać, na początku jest pomarańczowy, ale gdy się go rozprowadzi wtapia się w skórę :)
Jego konsystencja jest lekka dlatego nie czuć go na twarzy, poza tym krem ma błyszczące drobinki :) 
Cena : 32,00 zł









KLIK


6. Szminka CATRISE ULTIMATE SHINE GEL 060

Ja zazwyczaj jem szminki więc nie mogę się tutaj wypowiedzieć czy pozostaje ona na długo czy też na krótko ,ale jedno jest pewne kolor jest piękny, a opakowanie jest eleganckie. 
Jak najbardziej Polecam ! 
Cena: 11,99 zł  






KLIK

BUZIAKI :*
QUEEN_X

Komentarze

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, bardzo motywuje mnie do dalszego pisania :)

Spodobało ci się u mnie ? Zaobserwuj ! :* Będzie mi miło :)