Szarość & Czerń


Witajcie !

Dzisiaj poszłam w te spokojne,smutne kolory. Spokojne? nie wiem czy akurat tak to mogę nazwać, ale te kolory mnie uspokajają i właśnie w nich czuję się najlepiej.
Czarny kolor , który w tej stylizacji się pojawił przebija większość tego co na sobie miałam. Niektórzy ludzie nie przepadają za tym 'złym' czarnym kolorem, a dlaczego złym ? Ponieważ starsi ludzie uważają, że czarny to znak szatana aż chce mi się z tego śmiać słysząc takie bzdury, przecież gdy lubisz czerń to nie musi od razu oznaczać że wierzysz w diabła a tym bardziej szatana.
W wieku tego nieszczęsnego dorastania, które nadal przechodzę, czarny stał się dla mnie po części ważny, tak jak patrzenie w przyszłość z jakimiś planami, które chcę kiedyś spełnić. Stałam się też chyba bardziej poważna i do niektórych spraw podchodzę z dystansem. Już nie jestem tą naiwną dziewczynką sprzed kilku lat, która we wszystko wierzyła a potem się rozczarowywała. Jak to mówią człowiek uczy się na błędach.
 Czerń to jeden z moich ulubionych kolorów, chociaż nie zawsze mam go na sobie przez czas, który mnie goni przeważnie rano gdy zbieram się do szkoły to nie przemyślanie biorę to co wpadnie mi w dłonie.

Chcąc nie chcąc czarnego nigdy za wiele. :D 
Słyszałam, że smutne kolory pasują do duszy, a czy to prawda to szczerze mówiąc sama się nad tym zastanawiam, bo w zasadzie zaliczam się do osób smutnych, ale przy niektórych osobach buźka sama się cieszy :D

A te ' w zasadzie smutnym człowiekiem' staje się coraz mniejsze bo radość z tego, że mam przy sobie kochającą mnie i sprawiającą uśmiech na mej twarzy osobę, chce mi się od razu żyć i doceniam każdą chwilę razem spędzoną. <3


Mam nadzieję, że jakaś część z was też znalazła tę drugą połówkę i jesteście razem szczęśliwi a także planujecie wspólną przyszłość. ;*


I jak to ja musiałam odbiec od tematy, ale od jakiegoś czasu stało się to dla mnie bardzo ważne i sama z siebie zaczęłam o tym pisać nie myśląc o tym, że może to jednak do siebie nie pasować jeżeli komuś to przeszkadza to wybaczcie :)

W sprawie zdjęć moja fotografka nie zawiodła i jestem z nich zadowolona. Stylizacja, którą na sobie zaprezentowałam jest zwykła i to mi się w niej najbardziej podoba a jakże czułam się w niej bardzo dobrze. Tak, jak wspomniałam wcześniej stonowane kolory to mój klimat. :)

Jeżeli stylizacja się spodobała, jeżeli tak to zaobserwuj lub zostaw po sobie komentarz a będę bardzo szczęśliwa i dostanę następnego kopa do pisania :*













Spodnie - R_PING
Koszulka - ideate 
Narzutka - --- 
Buty- ---
 Fot. +Katarzyna Zubiak 
 Buziaki ;*
QUEEN_X

Komentarze

  1. Zdjęcia robią ogromne wrażenie. Plener czaruje. Magia po prostu! A stylizacja bardzo przypadła mi do gustu. Nie ma to jak czerń.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię czarny kolor, odzwierciedla trochę mnie.
    rzeczywiście, zdjęcia bardzo ładnie wyszły!
    Nie przejmuj się niczym i uśmiech na twarzy :)
    flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) teraz uśmiechu jest coraz więcej i myślę że już tak zostanie :)

      Usuń
  3. czarny to moj ulubiony kolor! Mam w swojej szafie pełno czarnych ubrań:)
    Kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarny to mój ulubiony kolor. Czasami jest smutny, ale nie zawsze :) Szkoda że jest tak jak mówisz- większość osób starszych myśli że czarny to kolor szatana.
    http://swiatrico.blogspot.com/2016/05/lba-6.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia :)
    http://agataweranika.blogspot.com/2016/05/wiosenny-tag-ddob.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis:) ja rowniez uwielbiam czern i to wlasnie ona zajmuje wiekszosc mojej garderoby. To w niej czuje sie najlepiej i czuje ze do mnie pasuje i idealnie obrazuje wnetrze mojej duszy. Niewazne co kto mowi, wazne co my sami o tym myslimy.
    Obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) czerń chyba najbardziej jest pożądanym kolorem :)

      Usuń
  7. Świetne zdjęcia!
    U mnie również w szafie króluje czerń :)
    Hmm... co do odzwierciedlenia duszy, to myślę, że to kolejny mit, gdyż jestem osobą szczęśliwą, radosną i nie mam nic wspólnego z osobą smutną, zmartwioną itd. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Dlatego wspomniałam, że się nad tum zastanawiam :D

      Usuń
  8. Czerń należy do moich ulubionych kolorów gdyż kombinacje z nia związane są nieskończone :P evelciovelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jak na taka młoda dziewczyne to ładnie wygladasz
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, bardzo motywuje mnie do dalszego pisania :)

Spodobało ci się u mnie ? Zaobserwuj ! :* Będzie mi miło :)