Zwolnij

Przychodzę do was z moim dzisiejszym out-fitem :D Czyli bluza za którą od dawna przepadam, spodnie khaki w których jestem zakochana 💕 i buty, które miałam już w którymś poście, ale czego nie mogą się pojawić po raz drugi :)

Będzie dzisiaj trochę więcej zdjęć niż zwykle ponieważ myślę wyszły bardzo dobrze i nie mogę się zdecydować które :D


Czas to coś na co nie mamy kompletnie żadnego wpływu, nie możemy go spowolnić ani tym bardziej zatrzymać. Z biegiem lat stajemy się coraz starsi i nic z tym nie możemy zrobić.
Goniąc do pracy ,do szkoły czy też na jakieś inne spotkanie, patrzymy tylko na to czy zdążymy, czy spóźnione 5 minut aż tak kogoś zdenerwuje.
Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, że tyle wspaniałych chwil nas omija.
W pewnym etapie życia, czy będziemy leżeć,siedzieć,przygotowywać posiłek dla swojej rodziny gdy będziemy robić jakieś błahostki, dopadnie nas w końcu ta myśl -'Co ja tutaj tak naprawdę robię?'
Wtedy usiądziemy i będziemy bezradni, że tyle różnych sytuacji przeszło nam między palcami.
Będziemy mieli męża/żonę, dzieci, własny dom, ogród, pracę i tak naprawdę nie będziemy wiedzieć kiedy to wszystko się wydarzyło.


Moja mama często do mnie mówi żebym oddała jej swoje lata a ona w zamian odda mi swoje, że chciałaby być w takim wieku co ja, albo moja siostra.
Tracimy młode lata żyjąc w pośpiechu, a na starość będziemy żałować, że nie zatrzymaliśmy się żeby zobaczyć co dzieje się wokół nas.

Większość ludzi mówi, że 'wyśpi się w trumnie' i chyba tutaj się zgodzę,ponieważ sen zabiera nam połowę naszego i tak krótkiego życia.

Nie zważamy szczególnej uwagi na te mijające sekundy, godziny, dni ... Ciągle gonimy do przodu , chcąc zrobić jak najwięcej rzeczy tego dnia, a wiecie gdzie tak naprawdę gonimy ? do grobu, bo gdy robimy milion rzeczy na sekundę czas mija coraz szybciej, dlatego róbmy to na co mamy ochotę i nie spieszmy się a czas zrobi to samo, spowolni :)




















                                                                 Spodnie- Bershka 
                                                                     Bluza- Nike
                                                                     Buty- Puma

                                                            Foto: Kataryna Zubiak

A czy wy potraficie się zatrzymać ?

Do następnego ;)
Buziaki :*
QUEEN_X

Komentarze

  1. Mam takie same spodnie kochana ^^ Slicznie wyszłaś na zdjeciach <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Całe życie w...

    http://pozytywnie-nastawiona.blogspot.com/2016/04/pospiechu.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście zdjęcia wyszły Ci bardzo ładnie :)

    marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ich trochę dużo no ale :)
      Dziękuję :))

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, bardzo motywuje mnie do dalszego pisania :)

Spodobało ci się u mnie ? Zaobserwuj ! :* Będzie mi miło :)