Bal gimnazjalny !? :)

Witajcie ! :)

Dzisiaj chciałabym troszeczkę nawiązać do naszego balu gimnazjalnego, który naprawdę jak dla mnie był znakomity :) 
Pojawiła się mała niespodzianka ;D
Od razu uprzedzam, że zdjęć z balu nie będzie ;)

Już czerwiec, następny rok szkolny dobiega końca, te 3 lata minęły od tak jak na pstryknięcie palca. Gdy dawałam następny krok w nowy etap mojego dalszego edukowania się w gimnazjum nie sądziłam, że zleci tak szybko.


Teraz tak siedzę i zdaję sobie sprawę ile się przez ten krótki czas wydarzyło i tutaj napiszę to o czym mówiliśmy na lekcji :
 1 gim czyli ten czas, w którym przychodzimy tacy cisi i poznajemy nowe środowisko, przychodzimy  jako dwie grupki, poznajemy się z nowymi osobami.
2 gim- Przyzwyczajamy się do środowiska i do naszych rówieśników. 
3 gim - Zaczynamy się już od siebie oddalać i odzwyczajać. 
Mówiąc w skrócie to tylko ten środkowy etap to ten, w którym nie myśleliśmy co będzie dalej.


Dzisiaj czyli po wieczorku odczułam, że zbliżają się te ostatnie chwile z moją klasą, jeszcze dochodzi polonez, który jeszcze bardziej przybliża do zakończenia  roku szkolnego ;/


Wiadomo, na początku cieszyłam się, że już kończę tę tak zwaną ' Gimbazę ' ale z biegiem czasu mam mieszane uczucia i to przez to, że każdy idzie w swoją stronę i nie będziemy tą najlepiej zgraną klasą w całej szkole, jak dla mnie trochę smutne ale prawdziwe..

Wracając do balu, wybawiłam się za wszystkie czasy.. nie sądziłam, że wyjdzie tak super :D 
W sprawie tej tak zwanej niespodzianki :D Niespodziewanie w drodze powrotnej, przy cofaniu nasz autokar znalazł się w rowie ;D 
Aktywnie braliśmy wszyscy udział w wypychaniu go z rowu, ale się nie udało :( Jeszcze co niektórzy robili nam zdjęcia, ale niestety ich nie mam ;d
Doszło do tego, że musieli dzwonić żeby ktoś przyjechał traktorem i nas wyciągną i udało się :D 












Fot. +GydziulaBeauty

Do następnego :*
QUEEN_X

Komentarze

  1. Super stylizacja! Szkoda, że nie masz tych zdjęć :c Ja dopiero jestem w pierwszej klasie gimnazjum, ale faktycznie rok bardzo szybko zleciał
    miiddi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, że się podoba :* niestety :/

      Usuń
  2. Też jestem w 3 gimnazjum i na balu świetnie się bawiłam:)

    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia! :*
    sandradzianachowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem w 3 gim Komers się mi też udał :)
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kończę gimnazjum czyt. mój najgorszy okres w życiu. Nie będę płakać jestem w euforii, że kończę styczność z budynkiem nacechowanym negatywną energią.
    Pozdrawiam i obserwuje

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam niedawno bal szóstoklasisty. Było świetnie! Naprawdę fajny post!

    OdpowiedzUsuń
  7. Obudziłaś we mnie wspomnienia ,miło tu zajrzeć
    http://creativelylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia ;) modelka z cb ;*
    Zapraszam annatajemnicza21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo jak miło to usłyszeć (przeczytać) bardzo dziękuję ❤

      Usuń
  9. bardzo ładna z cb dziewczyna a dla mnie te całe polonezy na komersach to jakis obciach
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to raczej pożegnanie przed całą szkołą ale każdy ma inne zdanie :) Dziękuję :)

      Usuń
  10. Ja bardzo się cieszyłam, gdy kończyłam gimnazjum. Mam bardzo złe wspomnienia :)
    A figurę masz super :).socallmemombaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie było lepiej te złe wspomnienia chyba będą ze mną do końca. Dziękuję bardzo :*

      Usuń
  11. Lubię oglądać takie outfity! :) Co do gimnazjum i ogólnie edukacji muszę przyznać rację, czas bardzo szybko leci a później będziesz wspominać te piękne czasy, zobaczysz :)
    https://swiatmalutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy piękne to bym się sprzeczała i to mocno :)
      Zapewniam, że będzie ich więcej:)

      Usuń
  12. Swietna stylowa ;) mój styl bardzo mi sie podoba ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha, no to niezłą przygodę mieliście, super wspomnienia będą!
    PS. fajna stylówka <3
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie rok szkolny bardzo szybko zleciał teraz nic tylko czekać na wakacje !
    Buziaki x

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia, ten rok bardzo szybko zleciał, ja po wakacjach idę do 3 gimnazjum :). Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://diary-of-dreams-kingablog.blogspot.com/2016/06/nowe-nabytkizakupy-fiszka.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w tym roku kończę dopiero 1 gimnazjum, ale już mi się łezka kręci w oku, gdy wspomnę, że za dwa lata już pewnie nie będę się kontaktoowała z aktualnymi znajomymi, ale cóż, poznam nowych, tai plus. :D Świetna stylizacja! *,*

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne zdjęcia. :) Moja kuzynka miała w tym roku komers, czyli taki bal gimnazjalny.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój bal gimnazjalny był wieku temu i wolałabym o nim zapomnieć :D Wszystko było nie tak, krawcowa schrzaniła mi sukienkę, padał deszcz, zepsuta fryzura. Cóż, było minęło (całe szczęście).
    othersideofdiy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, bardzo motywuje mnie do dalszego pisania :)

Spodobało ci się u mnie ? Zaobserwuj ! :* Będzie mi miło :)