Du偶e dziecko 馃懚

Witajcie!! 馃挒

Od razu na samym pocz膮tku przepraszam, 偶e dopiero teraz publikuj臋 nowy post, ale pojawi艂y si臋 problemy najpierw ze zdj臋ciami a p贸藕niej z wpisem. Post mia艂 by膰 ju偶 w 艣rod臋 na Dzie艅 dziecka, ale tak wysz艂o, 偶e tydzie艅 zlecia艂 zanim si臋 ogl膮dn臋艂am za siebie tak偶e jak najmocniej przepraszam :*



Jak ju偶 sama nazwa wskazuje post jest o dzieci艅stwie, a raczej przypomnieniem tego co by艂o kiedy艣 :)

Wspomnia艂am ju偶 co nieco o mnie na stronie g艂贸wnej mojego bloga pod moim zdj臋ciem, co prawda mam dopiero te 16 lat, ale mi te偶 si臋 przyda takie cofni臋cie si臋 wstecz :)

 


Pami臋tacie swoje najm艂odsze lata swojego dzieci艅stwa?
To, jak nie mieli艣cie nawet 5 minut, 偶eby przyj艣膰 do domu na to, 偶eby co艣 przek膮si膰, albo napi膰 si臋 szklanki wody? Bo ja pami臋tam :D Nawet czasem nie jad艂am obiadu bo szkoda mi by艂o na niego czasu :D
Te s艂ynne zabawy, kt贸re wymy艣la艂o si臋 偶eby zabi膰 czas i sp臋dzi膰 go jak najd艂u偶ej z r贸wie艣nikami :)

* Zabawa w chowanego
* Policjantki i z艂odzieje
* Sw贸j w艂asny sklep, w kt贸rym p艂aci艂o si臋 li艣膰mi
* Skakanie na skakance
* Guma
* 艁apanki
* Zamra偶any czy jako艣 tak :D

Jest ich bardzo du偶o, ale przecie偶 nie b臋d臋 ich wymienia膰 bo sama wi臋kszo艣ci nie pami臋tam. ;)


Przychodzi艂o si臋 z podrapanymi kolanami, 艂okciami czasem z p艂aczem, ale szcz臋艣liwi bo sp臋dzili艣my ten czas z rado艣ci膮 i dla samych siebie :)


Po ca艂ym dniu grania w pi艂k臋 no偶n膮 i tak nie chcia艂o si臋 wraca膰 do domu bo tylko fizycznie byli艣my zm臋czeni, ale umys艂 dalej pracowa艂 w jak najlepszym porz膮dku :D


Wsp贸艂czuj臋 swojej mamie ile strychu kiedy艣 jej nap臋dzi艂am :D

Wracacie do domu ze z艂amana r臋k膮 albo palcem by艂o najgorsz膮 i nie zapomnian膮 rzecz膮 w tym wszystkim.


Tak szczerze m贸wi膮c gdy wspominam to wszystko to co do niekt贸rych rzeczy sama sobie si臋 dziwi臋 :D


Te dwa kucyki mia艂y w艂a艣nie nawi膮za膰 do lat gdy by艂o si臋 ma艂ym, szcz臋艣liwym dzieckiem. I my艣l臋, 偶e zdj臋cia te偶 odegra艂y tutaj cze艣膰 swojej roli :) PS. Co niekt贸re maj膮 by膰 艣mieszne :)























Kombinezon - The Still
Fot. +Katarzyna Zubiak
 
Je偶eli post si臋 spodoba艂 zostaw co艣 po sobie b臋dzie mi bardzo mi艂o :)

Do nast臋pnego :*
QUEEN_X

Komentarze

  1. Pi臋kne kwiaty ;) podobnie si臋 kiedy艣 bawi艂em
    Zapraszam do mnie
    Jakbynieczytac.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 :) tak te niezapomniane zabawy :)

      Usu艅
  2. Ja jeszcze pamietam zabawe w "7 patykow", to byl hit! :)!
    Najgorsze, co wydarzylo mi sie podczas zabaw to przebicie lydki drutem od roweru :(

    Pozdrawiam,
    megaaan-esieek.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  3. Tej zabawy to szczerze m贸wi膮c nie znam :D
    Wsp贸艂czuj臋 :/

    OdpowiedzUsu艅
  4. Genialny wpis, a zdj臋cia jeszcze lepsze ! :) Oj dzieci艅stwo to najlepszy okres w 偶yciu ^^ Prze艣liczne kwiaty ! <3 Pozdrawiamy i 艣lemy buziaki :*

    OdpowiedzUsu艅
  5. Pomys艂owe zdj臋cia :* Dzieci艅stwo jeny to chyba najwspanialszy czas w moim 偶yciu. To czas kiedy pieni膮dze nie gra艂y znaczenia liczy艂a si臋 tylko dobra zabawa :*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  6. hahah ja z tego okresu to pamuietam duchy taka gre i skakanie przez gume :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  7. Teraz przed Tob膮 zamiast zdartych kolan, b臋dzie zdarte serduszko ;-) wszystko da si臋 prze偶y膰! Trzeba znale藕膰 w sobie si艂臋, kt贸rej Tobie jak widz臋, nie brakuje. Przyjemny wpis :-)
    Zapraszam do siebie www.krampauli.blogspot.com lub na fanpage https://m.facebook.com/KramPauli/
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Czemu zdarte serduszko :( I zbieram jeszcze wi臋ksze si艂y na nowy post :) dzi臋kuj臋 :*

      Usu艅
  8. Fajnie jest si臋 tak cofn膮膰 do lat gdzie wszystko by艂o takie proste, gdzie 偶y艂o si臋 tak beztrosko, a jedynym problemem by艂o to, 偶e si臋 nie zd膮偶y na wieczorynk臋. To by艂y czasy, kt贸rych nie odda nam nikt ...
    http://herbatazpoziomkami.blogspot.com/ zapraszam serdecznie :D

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Bardzo dzi臋kuj臋 za ka偶dy komentarz, bardzo motywuje mnie do dalszego pisania :)

Spodoba艂o ci si臋 u mnie ? Zaobserwuj ! :* B臋dzie mi mi艂o :)