HOLIDAY!



Hejka naklejka !

Te długo wyczekiwane wakacje, w końcu się zaczęły i te uczucie, że przez dwa miesiące będziesz wypoczywać i spać, do której ci się tylko żywnie podoba.. bezcenne :3 

Już prawie za godzinę rozpoczyna się czas wolny ! Z tej wyjątkowej wręcz okazji możemy cieszyć się tym już teraz ^^ 



W tym roku będą chyba najbardziej ciche od poprzednich, a dlaczego ciche ? Ponieważ wyjazdy gdzieś za granice ani innych pierdół nie będzie, a wolny czas poświęcę dla siebie, dla łóżka do spania oczywiście na bloga.

Skoro nie będę nigdzie daleko wyjeżdżać będę miała bardzo dużo czasu  i te wakacje będą przeznaczone na bloga i dla was :)






Szczerze porzeczek nie lubię ale się poświęciłam :D  A co mi tam , raz się żyję ! :D



Trampki - Klik
Bluzka - CROPP
Spodenki - pepperts

A wy jak wykorzystacie swoje wakacje ? :)

Do następnego ! :*
QUEEN_X

Komentarze

  1. Ładne zdjęcia xD zabawne u mnie ten rok zapowiada się dość głośno bo co raz to pojawiają się nowe propozycje wyjazdów ^^ Pierwszy raz cieszę się z wcześniejszego wstawania z łóżka xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :D
      życzę mile spędzonych wakacji :)

      Usuń
  2. Świetna sesja, jesteś bardzo fotogeniczna! *-*

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa sceneria do zdjęć, podobają mi się te pomysły na pozowanie ;)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! Czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! :*
      Niedługo następny post także zapraszam :)

      Usuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz:)
    Ja mam zamiar do Wrocławia jechać, chciałabym do Berlina, ale nikt nie chce ze mną jechać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja z chęcią z tobą pojadę :D

      Usuń
  6. Ja też w te wakacje chcę poświęcić czas blogowaniu! ♥Kochana śliczny blog i bardzo ciekawy :* Ślicznotka z ciebie!!
    Pozdrawiam i przesyłam buziaki!
    ZAPRASZAM NA BLOGA-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. post przyjemny :) styl wygodny, sportowy czyli taki jaki uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia , udanych wakacji :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie :*
    Pozdrawiam, BROszka blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Nareszcie wakacje!
    Ładne zdjęcia i podoba mi się twój t-shirt :)

    Pozdrawiam i obserwuję,
    Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  10. Wykorzystaj jak najlepiej wakacje! Lubię siwe koszulki, obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę tej beztroski i wakacji ! U mnie na studiach właśnie zaczęła się sesja i nie wiem w co ręce włożyć.. jeszcze trochę nauki i pracy przede mną :( pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie ostatnie wakacje ;) staram się nimi cieszyć jak najdłużej:) Życzę udanych wakacji ! ;) buźka ;*
    http://nofik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie trzeba wyjazdów by wakacje były udane :) Baw się dobrze!

    http://proteinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia ! Myślę że u mnie te wakacje rowież będą ciche przynajmniej teraz tak się zapowiada.
    Pozdrawiam i obserwuje :)
    Zapraszam do siebie moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę udanych wakacji! Myślę, że mój wolny czas będzie wyglądał podobnie, chociaż chciałabym zmienić to wylegiwanie się w łóżku strasznie nie lubię spać do 9..
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Udanych wakacji! Mam nadzieję, że uda Ci się wszystko zrealizować :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, bardzo motywuje mnie do dalszego pisania :)

Spodobało ci się u mnie ? Zaobserwuj ! :* Będzie mi miło :)