Sports dress


Z racji tego, że zbliżają się wielkimi krokami wakacje a z tym coraz cieplejsze dni to z tej okazji przygotowałam dla was stylizację :)

Haha ta czarną strzała była pożyczona :D (rower)


Dzisiaj nieco sportowo ale bardzo dziewczęco/kobieco  :)
Sukienka bardzo lekka i przewiewna a właśnie takie najbardziej lubię :)


Łańcuch pojawił się już na moim blogu także jak chcecie zobaczyć z czym jeszcze go połączyłam to zapraszam do poprzednich postów :)

Już na początku blogowania wspomniałam o wynikach z egzaminów gimnazjalnych, no i mogę powiedzieć tylko tyle, że najlepiej poszło mi z j. polskiego :D







Sukienka- Szachownica
Koszula- ATMOSPHERE 

Mam nadzieję, że wam się podoba i zapraszam do pozostawienia czegoś po sobie ;)

Do następnego <3

Buziole :**
QUEEN_X 




Komentarze

  1. Zazdroszcze roweru nawet jesli byl pozyczony!
    Sukienka jest calkiemj w porzadku, szczegolnie dla kogos kto ma odpowiednie warunki zeby ja nosic - jak Ty :)
    Oby wiecej takich stylizacji na luzie!
    Pozdrawiam,
    elewinaaineire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rower od brata także nie było problemu :D
      Bardzo dziękuję :*
      Napewno będzie takich więcej :)

      Usuń
  2. Stylizacja jak najbardziej w moim guście. Śliczne zdjęcia. Gratuluję dobrych wyników z języka polskiego. Pozdrawiam i zapraszam do mnie klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podoba :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  3. Sukienka bardzo fajna, pasuje do Ciebie :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie -> Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. prosty i casualowy look :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie stylizacje . A najbardziej uwielbiam ubrania z Szachownicy u mnie połowa szafy z tego sklepu hehe. Świetna sukienka jak pisałam wcześniej uwielbiam takie☺


    MÓJ BLOG.>

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie stylizacje . A najbardziej uwielbiam ubrania z Szachownicy u mnie połowa szafy z tego sklepu hehe. Świetna sukienka jak pisałam wcześniej uwielbiam takie☺


    MÓJ BLOG.>

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, bardzo motywuje mnie do dalszego pisania :)

Spodobało ci się u mnie ? Zaobserwuj ! :* Będzie mi miło :)