27/06/2016


Hej :)
Może tym razem od razu przejdę do samego sedna sprawy czyli :
Wczorajszy outfit jest kobiecy,przez odkryte ramiona lekko drapieżny jeżeli tak to mogę nazwać, do tego kopertówka w której nic się nie mieści :D I łańcuch, który pojawił się już u mnie na blogu :P
Buty niestety mnie obtarły i przez to nie była to moja wymarzona sesja, ale co miałam zrobić :/
Kochany fotograf ratował wszystko <3



haha zdjęcie z serii : TO NIE JEST MÓJ WÓZEK ANI MOJE DZIECKO ;D 




















Sukienka - Eca F

Mam nadzieję, że zdjęcia się podobają :)
Do następnego! :*
QUEEN_X

Komentarze

  1. Fajna sesja, sukienka do ciebie bardzo pasuje :)

    obserwuję :)

    Zapraszam na mój blog - famuart

    OdpowiedzUsuń
  2. pozostaje mi tylko napisać: elegancja Francja :D

    zapraszam do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna sukienka, idealna dla Twojej figury. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka, a cała stylizacja wygląda fenomenalnie ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka, wyglądasz w niej zjawiskowo... A odkryte ramiona dodają pikanterii podoba mi się :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie Ci w niebieskim !! Śliczne zdjęcia !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! Masz śliczny uśmiech! :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna sukienka! :D Obserwuję! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja!
    pelnapasji.blogspot.com
    Obserwujemy? Zacznij i daj znać u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia są cudowne, masz piękną urodę. Nominowałam Cię Do Liebster Blog Award, mam nadzieję, że odpowiesz c: Pytania znajdziesz no moim blogu: maartiine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, bardzo motywuje mnie do dalszego pisania :)

Spodobało ci się u mnie ? Zaobserwuj ! :* Będzie mi miło :)