Jaka jestem ? :)

Cześć :)
Jeszcze na moim blogu nie pisałam o sobie, o tym jaką jestem, często ludzie ukrywają jakaś część siebie, która jest najważniejsza, wolą udawać przed innymi kogoś zupełnie innego tylko dlatego żeby przypodobać się innym. Znane ? A może nawet bliskie tobie ?
Chcąc lub nie chcąc popełniamy ten błąd cały czas, ale niestety nikt nie chce się do tego przyznać ponieważ boją się reakcji rówieśników lub nawet bliskiej osoby, że tym czym byliśmy do tej pory było tylko przykrywką żeby dostosować się pod ich dyktando.

Teraz może coś o mnie 🙈


Znacie moje imię, mój wiek jakie jest moje hobby , kocham to co robię ☺ blogosfera to dla mnie tak jakby drugi dom gdzie mogę wyrazić siebie i swoje myśli przelać tutaj, nie żałuję,  że stałam się jakąś częścią blogosfery i zajęłam jakieś małe miejsce, z którego jestem cholernie dumna ☺👌


Mam tysiąc myśli na minutę, a czasem łapie mnie takie coś, że kompletnie nie wiem co nam robić. Dużo czasu poświęcam na to co nam napisać. Rzadko chodzę do sklepów, a jak już pójdę to mogę spędzić tam cały dzień. Na blogu piszę o tym co mnie denerwuje, smuci, bawi. Dużo pyskuję, przeklinam. Jeżeli mnie coś naprawdę zdenerwuję nie panuję nad tym, a później żałuję i przepraszam. Mam trudny charakter, nie ufam ludziom, którzy już raz mnie zawiedli, często jestem wszystkiemu obojętna i wolę siedzieć cicho niż kłapać na prawo i lewo. Nie jestem święta, nikt nie jest. Tak dzisiaj sobie pomyślałam,  że właśnie dziś nadszedł ten moment, w którym to co było kiedyś złe oddzielam od teraźniejszości.
Często jestem smutna, zamyślona albo wszystko na raz, ale to chyba już taka moja nieszczęsna natura i chyba przez to mogę być właśnie w 100% sobą.
Kiedyś byłam miła z resztą teraz też jestem, ale chyba już mniej.
Tak naprawdę jestem małym, wrażliwym człowiekiem.
Nie mam nic do ukrycia jestem zwyczajną dziewczyną zakochaną  w blogosferze,  w swoim chłopaku, małą wredotą.

Czego bym nie chciała?
Nie chciałabym być dla kogoś ciężarem.

Każdy mówi tyle ile chcę lub uważa za stosowne i pokazujemy to co chcemy  nie to co każą nam inni. 😉

Na to wychodzi, że wiesz o mnie tyle ile trzeba lub tyle ile ci się wydaje, że musisz wiedzieć i to co ja sama uważam za stosowne,a moje życie prywatne zostawiam dla siebie.

Co do outfitu - bluzkę z haftem w stylu boho połączyłam z czarnymi rurkami i kurteczką w kolorze khaki do tego buty nike ☺
Mam nadzieję że się podoba 😉





























Kurteczka - DEMO D
Bluzka - TALLY WElL
Spodnie - R_PING
Buty - Nike

Do następnego !
QUEEN_X

Komentarze

  1. dla mnie mój blog też jest takim drugim domem, podobają mi się posty, w których blogerzy piszą o sobie! można się wiele dowiedzieć o Tobie i muszę stwierdzić, że mamy wiele wspólnego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię czytać takie posty :) I tak przysiadłam i zaczęłam pisać :)

      Usuń
  2. Jestem podobna do ciebie, też przelewam wszystkie swoje uczucia tutaj, co pisze, rzadko odwiedzam sklepy, ale jeśli już, to mogłabym nie wychodzić. :D

    juliua-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha fajnie że są jeszcze takie dziewczyny które mogły by nie wychodzić że sklepów cały dzień 😊

      Usuń
  3. Fajnie się czegoś o takiej pięknej dziewczynie dowiedzieć <3
    juliaciesielskablog.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. niektóre zdjęcia bardzo mi się podobają, jesteś śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz serio ślicznie! :)
    http://werablogerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie blog to totalna odskocznia od wszystkiego i miejsce, w którym mogę dzielić się z czytelnikami swoja pasja :) świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że jesteś sympatyczna , a blog to trochę odskocznia od codzienności...

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie rowniez blog stal sie drugim domem. W ciagu kilku miesiecy udalo mi sie stworzyc przytulne miejsce, zebralam kilkunastu czytelnikow z ktorymi moge podzielic sie swoimi myslami, smutkami, planami itp. Opwiedziec o swoim zyciu za granica.
    Bardzo czesto jestem smutna, zamyslona, rozmyslam na tematy, ktore powoduja placz. Do tego jestem okropna choleryczka, ktora potrafi zdenerwowac byle pierdola. Krzycze, a pozniej bardzo tego zaluje.


    zapraszam do mnie- http://nastolatka-za-granica.blogspot.co.ke

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia. Jesteś bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też nie chciałabym być dla kogoś ciężarem. Jestem naprawdę bardzo ciekawą osobą ♥
    Nie podoba mi się jak ludzie chcą się specjalnie przypodobać innym, to bez sensu.
    Świetne zdjęcia ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak jak Ty uwielbiam blogować :) Poświęcam na pisanie wolny czas, którego nie mam niestety zbyt dużo ale przynajmniej raz w tygodniu tutaj jestem :)
    Jedyną osobą która wie o mnie wszystko jest mój Mąż :) I tak już zostanie :) Myślę, że w świecie blogosfery czy w ogóle w internecie człowiek nie powinien odsłaniać całego siebie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, bardzo motywuje mnie do dalszego pisania :)

Spodobało ci się u mnie ? Zaobserwuj ! :* Będzie mi miło :)