10/08/2016



Hej ! 
Słońce, wypad na miasto z ukochaną osobą, do tego zamrażacz mózgów haha czego chcieć więcej :)
Jak dla mnie nic mi nie potrzeba :)

Co do stylizacji to kocham takie połączenia <3 
Jeansy z wysokim stanem do tego top który sama wycięłam i jeansowa kurtka + Buciki z Nike najbardziej do mnie przemawia :)
Czułam się wspaniale sama z sobą, ale miałam wrażenie, że wszyscy się parzyli i to chyba mi się tylko nie podobało wrrrr.... 
Wiem, że ludzie tacy są, ale nie przesadzajmy z tym patrzeniem na kogoś z wrogością bo kiedyś te oczy wam wypadną tak będziecie zazdrościć, albo będzie wam to tak przeszkadzać. 
Żelazna zasada:
Ty się ubierasz jak chcesz i tak samo inny ma do tego prawo, a ty nie masz tutaj nic do gadania.





















Kurteczka - H&M
Top - Directions
Jeansy - CROPP
Buty - nike

Do następnego ! :*
QUEEN_X

Komentarze

  1. Świetna sesja i outif :) Obserwuję
    http://fashionblackqueen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sesja! Co do stylizacji - nie warto się zdejmować opinią innych. Ludzie zawsze gadali i zawsze będą, a atuty trzeba podkreślać - twoja boską figurę! ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sesja! Co do stylizacji - nie warto się zdejmować opinią innych. Ludzie zawsze gadali i zawsze będą, a atuty trzeba podkreślać - twoja boską figurę! ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzuszek cud, miód malina! Wyglądasz super, bardzo luźno i wakacyjnie, nie ma co się przejmować ludźmi.
    A ta piosenka- ile wspomnień i emocji z nią związanych!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądałaś świetnie na zdjęciach w tej stylizacji :) Ludzie nie powinni się na ulicy dziwnie patrzeć, chyba, że są jacyś zacofani . Jak się ma ładny brzuch to powinno się nim właśnie chwalić :)
    Blog Nazywamsięmilena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak słońce i wypad na miasto z ukochaną osobą to chyba najlpesze co w życiu może człowieka spotkać. Cudowne zdjęcia i stylizacja w moim stylu.



    Zapraszam do kliknięcia http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak słońce i wypad na miasto z ukochaną osobą to chyba najlpesze co w życiu może człowieka spotkać. Cudowne zdjęcia i stylizacja w moim stylu.



    Zapraszam do kliknięcia http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja, ludzie pewnie zazdrościli ;)
    http://pannakuchcewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. kolejny świetny post, piękna jesteś:)
    + nowa notka wleciała na mojego bloga,każdy komentarz mnie motywuje!:) W A Y N V blog
    odwdzięczam się za obserwacje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ah świetnie wyglądasz a do tego ten uśmiech jest taki szczery <3

    http:/sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) :* szczery bo mile spędzony czas :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, bardzo motywuje mnie do dalszego pisania :)

Spodobało ci się u mnie ? Zaobserwuj ! :* Będzie mi miło :)