#Koronkowa bluzeczka



Hej !  Mogłabym napisać dzisiejszy post o tym, że zbliża się okres szkolny, ale o tym nie napisze bo myślenie o tym przychodzi mi z trudem.
Dzisiaj pokaże wam letnią, a za razem elegancką w samej sobie stylizację.
Biała koronkowa bluzeczka jak dla mnie to prezent strzelony w dziesiątkę <3 Jest wspaniała a do tego koronka robi swoje. Do tego jeansy z wysokim stanem i szpileczki, które dodawały uroku do całej stylizacji :)
Outfit wykończyłam małymi złotymi dodatkami.



















































Bardzo dużo zdjęć, ale się rozkręciliśmy i tak wyszło :D

Mam nadzieję, że się podobało :)


Bluzeczka - Jennyfer
Spodnie - STILL MODA & STYL
Szpilki - La Strada 
Bransoletka - Sinsay

QUEEN_X 

Komentarze

  1. Kurcze, bardzo dużo zdjęć. Ta bluzeczka jest przeurocza!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale nie mogłam się zdecydować i dodałam wszystkie. Uważam tak samo :)

      Usuń
  2. Śliczna bluzeczka, bardzo uroczo w niej wyglądasz :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Cudeńko! :-D

    Mamy to samo nazwisko :D haha, nie sądziłam, że jeszcze w Polsce są osoby o nazwisku Tomczyszyn ^^ Oprócz mej bliższej i dalszej famili :D

    Pozdrawiam gorąco! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. takie eleganckie bluzeczki to zdecydowanie mój typ ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna bluzeczka, sama ostatnio nabyłam podobną. :) Aczkolwiek myślę, że trochę za dużo zdjęć (to nie hejt) po prostu przewija się stronę bardzo długo. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest ta bluzeczka sama chciałabym taką mieć chociaż wydaje mi się, że na mnie nie leżałaby aż tak ładnie jak na tobie ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz śliczną figurę, tylko pozazdrościc :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak sądziłem, że wiem gdzie te zdjęcie są robione :D
    I zgadłem toż to perła renesansu- Zamość :D
    Co do waszych zdjęć są bardzo ładne :D
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/2016/08/daredevil-vs-punisher.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Super fotki , ale z taką figurą we wszystkim ładnie . Pozdrawiam ! Czekam na nowe stylizacje .

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz. Ta bluzeczka jest prześliczna i ma genialne plecy *.* Super fotki.

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz. Ta bluzeczka jest prześliczna i ma genialne plecy *.* Super fotki.

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie wyglądasz! :* *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne buty *.*
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, bardzo motywuje mnie do dalszego pisania :)

Spodobało ci się u mnie ? Zaobserwuj ! :* Będzie mi miło :)