Liebster Blog Award

Witajcie kochani ! :)
Dzisiaj na blogu zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Martynę :*
Niby nic wielkiego a dla mnie to jednak coś znaczy :)
Dziękuję Martyna ! :*


Zasady LBA: 
 „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”.
Po przyjęciu LBA należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. Obowiązkiem jest też wklejenie znaku LBA do wpisu.”

A teraz czas na odpowiedzi  ! :)

1.Jakie jest Twoje największe marzenie?

           Żebym w przyszłości razem z chłopakiem stworzyła taką prawdziwą rodzinę.
 Tak, to jest moje największe marzenie :)


2. Jaki film chciałabyś osobiście przeżyć?
           
Chyba żaden, wszystkie które oglądałam to albo dramaty na których wylewałam łzy, albo obrzydliwie przesłodzone filmy. Życie jest jakie jest raz jest się na dole, a raz na górze trzeba żyć tym co jest teraz, a nie tym co jest w filmach :)


3.Twoje motto to... 

ŚMIEJ się często. ŻYJ dobrze. KOCHAJ z całych sił

4. Czy uważasz siebie za pozytywną osobę?

Tak :)

5. W jakim zagranicznym mieście chciałabyś mieszkać i dlaczego?

Chyba w Londynie ;) Nie lubię Polski, każdy jest dla każdego wrogiem nikt nie umie życzyć komuś dobrze tylko podcinają komuś nogi :/


6.Jesteś osobą roztargnioną czy zorganizowaną?

Roztargnioną, ale jak trzeba to zorganizowaną osobą też potrafię być :)


7.Gdybyś miała możliwość spotkać się z sławną osobą, którą byś wybrała?

Chyba z D E Y N N :P


8.Co w sobie najbardziej cenisz?

To, że nie próbuję być kimś innym niż jestem :)


9.Jeśli miałabyś możliwość zmienić jedną rzecz w swoim życiu, co by to było?

Miejsce zamieszkania :D 

10.W życiu ważniejsza jest dla ciebie miłość czy przyjaźń?

To i to jest ważne ;)

11.Chciałabyś mieć tatuaż? Jak tak to gdzie?


Nominuję osoby : 



Pytania do was :)
  1. Jaki był najlepszy film jaki do tej pory oglądałaś ?
  2. Wakacje w górach czy nad morzem ?
  3. Chciałabyś zrobić sobie kiedyś tatuaż ? Jak tak to jaki ?
  4. Jesteś szczęśliwą osobą ?
  5. Blog to coś więcej czy tylko uzupełnienie wolnego czasu ?
  6. Ulubiona książka ?
  7. Twój ulubiony cytat ?
  8. Szpilki czy adidasy ?
  9. Czy przyjaźń jest dla ciebie ważna ?
  10. Dramat czy Horror ?
  11. Zakupy czy siedzenie i marnowanie czasu przed tv ?
Do dzieła :D :*

Komentarze

  1. Super post i ciekawe odpowiedzi na pytania, również chciałabym spotkać DEYNN :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje nominacji :) też chciałabym się spotkać z Deynn :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że odpowiedziałaś c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić na rozdanie w którym do zgarnięcia jest pomadka i konturówka od Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację ! :) Mój wpis już się piszę , z powodu braku czasu nie mógł być wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, bardzo motywuje mnie do dalszego pisania :)

Spodobało ci się u mnie ? Zaobserwuj ! :* Będzie mi miło :)