Pieniądze to nie wszystko - marzenia są ważniejsze

Siedząc nad pustą stroną godzinę i myśleniu jak by to poskładać wszystkie słowa w całość tak aby miało to jakiś głębszy a nawet mniejszy sens, myślałam, że nic nie wymyślę, ale jednak po zastanowieniu się pojawiła się myśl, że to jednak fajny temat i można coś więcej z niego wyciągnąć tak aby ludzie cokolwiek z niego zrozumieli.

Szesnastolatka która myśli jak dorosły ? To niemożliwe.

To przykre gdy starsi ludzie, a nawet o kilka lat starsza osoba uważa, że taki nastolatek nic nie wie o życiu chociaż kilka lat temu miała tyle lat co teraz ty. Może większość nastolatków nie przejmuje się tym jakie obowiązki i trudności są w życiu codziennym gdy ukończymy te 18 lat i będziemy pełnoletni, ale to tylko większość. 



Marzenia czy pieniądze ?

Marzenia. Marzę o tym żeby  zrobić prawko na motor i być jego posiadaczem.
Ale oczywiście nie można mówić, że pieniądze nie są ważne, bo są. Jak to mówią za darmo można tylko oberwać, bo nic innego szczerze mówiąc nie dostaniemy.
Pieniądze też są ważne, ale bez marzeń jak dla mnie jesteśmy nikim. 


Czym są dla mnie marzenia ?

W dzisiejszych czasach marzymy o tym co ma wartość pieniężną - domy, samochody...
Dla mnie marzenia to coś więcej niż tylko siedzenie i myślenie co by było gdyby. Człowiek, który nie boi się marzyć jest więcej warty niż człowiek który jest zapatrzony tylko w pieniądze i cyfry, które wciąż rosną na jego koncie- taki człowiek jest dla mnie stracony już na starcie. Nie można zamykać się w pudelku, z którego nie ma wyjścia, bo staniemy się potworami stworzonymi tylko dla pieniędzy.
Z czasem taki człowiek będzie pragną coraz więcej i więcej, a to już nie jest dobre.
''Jeśli żyje nam się wygodnie tu i teraz, zanikają pragnienia, co nie jest dobre.'' - Dominika Nawrocka

Jak być szczęśliwymi ludźmi ?

Ciężkie pytanie, ponieważ każdy człowiek do szczęścia potrzebuje czegoś innego.
Pomagają pytania, które możemy zadać sobie sami i na nie odpowiedzieć : kim byś chciał być, co chciałbyś robić. Marzyć można o wielu rzeczach, co tylko przyjdzie nam do głowy, ale niestety często się ograniczamy. Jakiś głos nam podpowiada, że ''to i tak bez sensu i tak się to nie uda" Kiedyś bardzo lubiłam robić coś z niczego, inaczej- 'DIY' z resztą co ja piszę dalej lubię to robić. Jednak w tym przypadku to nie był głos w mojej głowie tylko mojej mamy ;c



Żeby zrealizować marzenia potrzebne są nam pieniądze.

Wcale takie nie musi być. Pieniądze nie są podstawą do tego żebyśmy te marzenia zrealizowali. Najpierw potrzebne nam jest określenie celu. Marzenia przemienić na cele, a później do tego układamy plan działania. Więc jeżeli marzę o kupieniu motoru  to wiem jaki jest mój cel i ile potrzebuje na niego pieniędzy.

Często marzenia szybko się zmieniają.

Nie mogę tego wykluczyć, ponieważ często tak jest. U mnie na szczęście motor nie poszedł w odstawkę i dalej chce być jego posiadaczem. Wsiadłam na motor, odpaliłam, zmieniałam biegi i dalej pragnę go mieć. Ryk silnika to dla mnie coś więcej niż tylko wyrczenie.

Wczoraj widziałam stojącego chłopaka nad fontanną do której rzuca się pieniądze i myśli życzenie i miałam wrażenie, że rozgląda się na wszystkie strony czy przypadkiem nikt go nie widzi ,dziwne...
Coraz więcej ludzi boi się marzyć, ale nie róbmy jak większość. Nie warto.. 
























Bluzka - TALLY WEiJL
Spodnie - Daysie
Trampki - Sinsay

Do następnego ! :*
QUEEN_X

Komentarze

  1. Super post, z przekazem - uwielbiam czytać takie przemyślenia. Moim zdaniem warto marzyć, ale mniej o tym mówić, więcej działać. Kogoś marzeniem może być wystąpienie za 4 lata na olimpiadzie więc walczy o to z całych sił, trenuje, wylewa siódme poty by był najlepszym, ale kogoś marzeniem jest być prawnikiem i mieć dużo pieniędzy, więc siedzą, uczą się. Ja należę zdecydowanie do pierwszego przykładu - być może to mój przykład, oby. :)
    Cieplutko pozdrawiam. :)
    KLIK <-- Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjecia. Post bardzo mi sie podobał kocham czytac takiego typu posty bardzo miło sie czytało. Zostawiam obserwacje. Buziaki x

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja rówieśniczka jak sądzę.:) Zdradziła Cię nazwa bloga. Widać, że post napisany oczami kogoś dojrzałego i myślącego. Lubię chwilkę się nad czymś zastanowić; czytałam to z przyjemnością. Pieniądze pogrzebne są nam do egzystowania, nie powinny być jednak celem samym w sobie. O marzenia trzeba walczyć i to do ostatniej kropli krwi. To najcenniejsze co mamy.

    Buziaki x

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega post. Wielki plus za wspaniały przekaz w nim zawarty. Zdjęcia też cudowne. A najbardziej podoba mi się te ostatnie zdjęcie ^^ Pozdrawiam :)
    http://ksiazkowalyssa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak powiedział pewnien mądry człowiek:,, Jeśli nie potrafimy być szczęśliwi dziś, czy potrafimy być nimi jutro? " Ludzie boją się marzyć, bo boją się że ich marzenia zostaną wyśmiane. Droga do marzeń może być naprawdę ciężka i kosztowna, lecz spełnione marzenia wszystko nam wynagrodzą.
    W wolnej chwili zapraszam do siebiehttp://bogwilife.blogspot.com/2016/08/zatrzymaj-sie.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze napisałaś :) trzeba walczyć o marzenia :)

      Usuń
  6. Bardzo mądre słowa, ciekawy post świetne przemyślenia, aż przyjemnie się czyta. Do tego przepiękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  7. masz racje pieniądze to nie wszystko lecz często w wielu kwestiach bardzo pomagają . ciekawy też temat poruszyłaś odnośnie tego że każdy z nas do szczęścia potrzebuje innego i to jest też łączne z tematem pieniędzy bo często myślimy że one dadzą nam to co na dany moment potrzebujemy i uważamy że to sprawi nasze życie szczęśliwszym a gdy to się osiągnie to szukamy innego źródła szczęścia i tak w kółko . Ciekawe jest też to o czym mówisz że starsze osoby często nie liczą się z myśleniem młodych też się wiele razy z tym spotkałem ;/ Podsumowując bardzo fajny i ciekawy post i bardzo ładne zdjęcia :) Pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba rozróżniać podział na marzenia i pieniądze bo to pieniądze są tylko paliwem do naszych marzeń. Świetny post
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się koszulka, jest na prawdę super. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietnie napisane! Masz 100% racje, ze czlowiek bez marzen jest nikim. Osoba wyzej bardzo dobrze napisala, ze "pieniadze sa tylko paliwem naszych marzen". Zgadzam sie! :)

    Pozdrawiam,
    joannadybczyk-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mądrze napisane!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, bardzo motywuje mnie do dalszego pisania :)

Spodobało ci się u mnie ? Zaobserwuj ! :* Będzie mi miło :)