Hobby czy Pasja ?



Hej ! 
Już na samym początku chciałabym was przeprosić za to, że tak długo mnie nie było i nie dawałam żadnych znaków życia na blogu jak i na moim fanpag'u. 
Nowa szkoła, zupełnie inne towarzystwo, do którego cały czas nieustannie się przyzwyczajam do tego teraz zaczyna się nauka, prace domowe, przerażająca matematyka wrrr.. do tego wracanie do domu o późnych godzinach przy których ciężko cokolwiek zrobić, teraz nawet brakuje mi czasu dla was, na bloga czy na sesję. 
Nie napiszę, że nie jest ciężko bo jest i po co się oszukiwać. Oczywiście będę dodawać posty, ale co 2-3 tygodnie bo inaczej nie dam rady.

Nawiązując do tematu sesji to miałam na myśli post o swoich zainteresowaniach :)
Jak widzicie piękny, czarny Junak odgrywa tutaj najważniejszą rolę. Chciałam żeby to on przeją 'pałeczkę' i był w tym wszystkim taką kropką nad "i", takim wykończeniem tego co pisałam kiedyś w którymś z poprzednich postów :) 
Osobiście nie mam żadnego motoru, chociaż bardzo bym chciała to nie pozwalają mi na to niektóre sprawy :/
Już nawiązałam w którymś z poprzednich postów o tym że mam słabość do motorów czy ścigaczów. Zawsze gdy przejeżdża koło mnie jakiś motor muszę się obejrzeć i zobaczyć jaki jest :)
Mogę  się pochwalić iż jechałam motorem oczywiście z pomocą mojego chłopaka, który udostępnił mi motor żebym zrobiła sesje. I wiecie co ? Było super <3











Fot. +Konrad Ciećko
Bluzka - Sinsay
Buty - Nike

Do następnego ! :*
QUEEN_X

Komentarze

  1. Szczerze mówiąc zazdroszczę Ci takiej świetnej pasji! Życzę także żebyś może nie teraz a w przyszłości miała swój wymarzony motor!

    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/08/another-day-belongs-to-you-and-me.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaram się motocyklami strasznie i miałam wiele okazji by się na jakimś przejechać, ale zawsze tchórzyłam, bo się bałam haha. Podziwiam ludzi, którzy na nich jeżdżą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest taka pasja, mój chłopak też ma motor i szczerze to lubię widzieć jak on jeździ, ale sama bym się bała wgl wsiąść na niego, haha. Super sesja! :) Powodzenia w szkole, dasz radę! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Motocykle są super, chociaż sama bałabym się prowadzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mało jaka dziewczyna ma taką pasję. Podziwiam. I śliczna koszula.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna pasja. Uwielbiam takie twarde babki, ktore mocno stąpają po ziemi!:)


    Zapraszam na moj blog, będzie mi bardzo miło jak poklikasz w linki w nowym poście :)
    Www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, bardzo motywuje mnie do dalszego pisania :)

Spodobało ci się u mnie ? Zaobserwuj ! :* Będzie mi miło :)