01/11/2016



Hej robaczki ! <3 
Dawno tutaj byłam i nie dodawałam żadnego posta za co bardzo was przepraszam (znowu) :* Miałam się poprawić, ale jednak czas ucieka i nie mam jak :/ 
Właśnie kończy się długi weekend także wczoraj zebrałam się i poszłam na zdjęcia :) Gdyby nie to że było wolne to pewnie znowu bym nic nie dodała bo cały wolny czas spędzam w szkole a później dochodzi do tego nauka i prace domowe tym bardziej, że przyjeżdżam do domu bardzo późno i jest już za ciemno na zdjęcia. 
Koniec biadolenia.

Dzisiaj przychodzę do was z outfitem na te chłodniejsze dni czyli golf  do tego spodnie z wysokim stanem i długi płaszcz z futerkiem :)
Nie będę się rozpisywać więc zostawiam was ze zdjęciami. :)
















Spodnie - STILL MODA & STYL
Golf - Jennyfer
Płaszcz - House

Do następnego ! :*
QUEEN_X

Komentarze

  1. Ostatnio pokochalam golfy, wlasnie na taki poluje! Swietna stylizacja♥ Pisz kiedy bedziesz miala czas, bo nie warto nic robic na sile i w pospiechu:) Taka moja rada hihi

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam pojęcia jak podczas przerabiania zdjęć to zrobiłaś, ale strasznie przepaliłaś tło na pierwszym zdjęciu. :/ Zmniejsz troszeczkę podpis zdjęć, nie musi on być bardzo widoczny. :) Ogółem stylizacja jest ładnie dopasowana.
    http://agnieszkawygladalafotografia.blogspot.com/2016/11/haul-rossmann-49.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda połączenie tej bluzki i spodni. I ostatnie zdjęcie, moim zdaniem, mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszczyk podobałby mi się, gdyby nie ten wzór :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że zdjęcia nie są trochę większę, ale stylizacja super. Uwielbiam golfy! ;p

    http://tuklaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czekaj już są większe hehe nie wiem czemu wyświetliły mi się takie małe ;)

      Usuń
  6. Bardzo fajnie połączenie kolorystyczne ;) Polecam w edycji zmienić rozmiar bloga strony (Szablon -> Dostosuj -> Dostosuj ustawienia szerokości i w pozycji "cały blog" suwakiem dopasuj rozmiar bloga ;) Wtedy również zdjęcia będą większe <3 W razie potrzeby możesz pisać do mnie na fb

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudna stylizacja i bardzo dobrze wyglądasz w golfie, aż mnie skusiłaś na jego kupno. Częściej noś takie szminki, bo wyglądasz zniewalająco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo piękne zdjęcia, śliczny golf. Teraz dni tak szybko będą uciekać:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja, świetnie wyglądasz :) Uroczy masz uśmiech :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, bardzo motywuje mnie do dalszego pisania :)

Spodobało ci się u mnie ? Zaobserwuj ! :* Będzie mi miło :)