27/12/2016

Hej! :*
Zjawiłam się po dosyć długiej przerwie, gdyż nie miałam czasu na robienie posta. 
Ale jestem i już wrzucam :D
Na samym początku chciałam pozdrowić Grześka, za którego trzymam kciuki  :D 
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Co racja jest już po świętach ale chciałabym wam złożyć życzenia spóźnione, ale jednak są :)
Wszystkiego, wszystkiego najlepszego, dużo zdrówka i szczęścia w nowym roku, który jest już za 4 dni ! ^^ Żeby rok 2017 był lepszy niż ten :) Żeby was było jeszcze więcej bo z chęcią was przygarnę <3
Nie jestem najlepsza w życzeniach ale są szczere :)

Zdjęcia były już w niedziele, ale nie było czasu żeby je wrzucić, ale mam nadzieje że przypadną wam do gustu :*










Kurtka- TXM
Szal- TXM
Koszula-Moodo
Czapka- HOUSE

Do następnego ! :*
QUEEN_X

Komentarze

  1. Śliczne zdjęcia. Tobie również życzę wszystkiego dobrego w nadchodzącym roku :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to jest w dzisiejszych czasach, że często nam czasu na róże rzeczy :)

    PS: Zdjęcia bardzo fajne, ale również i Ty jesteś bardzo ładną dziewczyną :)

    http://bartekskrajnowski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lepiej późno niż wcale :D Wiesz lepiej napisać życzenia od serca niż z google :) Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie :D Haha były mojego autorstwa :D dziękuje :*

      Usuń
  4. bardzo ładne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna, chcę taką czapkę !

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie też Kochana Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!
    Cudownie wyglądasz.
    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego dla Ciebie też! Pisz więcej :) Zdjęcia są świetne i chętnie wrócę ;)

    Jeśli masz problem z planowaniem u mnie na blogu jest kalendarz robiony przeze mnie do pobrania, może się skusisz.
    Obserwuję!

    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem najlepsza w robieniu zdjęć 😊 jak zwykle ładnie wychodzisz na fotkach, zazdro :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia!Mega czapka haha :D Tobie również życzę szczęśliwego nowego roku no i oczywiście udanego sylwestra! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia ! Szczęśliwego nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ladny zestaw, podoba mi się szal ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spoko, spoko działaj sobie i życzę szczęśliwego nowego roku!

    www.pasjonatzycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne i profesjonalne zdjęcia. Bardzo fajnie wyglądasz w tej stylizacji. Cudowna spódnica :)
    Życzę Ci szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocza czapka, która świetnie dopełnia stylizację. :) http://ksiazkidobrejakczekolada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. zamarzłabym bez tej kurtki - podziwiam. ;) i też życzę Ci, żeby ten nowy rok nie był gorszy niż ten mijający, a najlepiej, żeby był lepszy. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne zdjęcia! wszystkiego dobrego!♥
    https://modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uuu, uwielbiam te szale! Życzę ci dużo zdrówka i pomyślności w nowym roku! Żeby wszystko szło po twojej myśli! Niech ten rok będzie nasz! :)

    Zapraszam do mnie, zaczynam na nowo. Nowy rok, nowe cele --> KLIK

    Pozdrawiam Cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ty jesteś śliczna *.* A na żywo wyglądasz jeszcze o niebo lepiej :) Szkoda tylko że nie mieliśmy okazji sie poznać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ napisz na priv kim jesteś 😃

      Usuń
  18. super wyglądasz! :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, bardzo motywuje mnie do dalszego pisania :)

Spodobało ci się u mnie ? Zaobserwuj ! :* Będzie mi miło :)