Valentine's day


Pierwszy raz witam was w nowym roku łaaaa jestem ! :D
Za mało czasu na wszytko, ale wolę dodawać tak niż z pośpiechem i tak żeby tylko coś wrzucić, wolę żeby wszystko było dopięte na ostatni guzik i dopiero dodać post z satysfakcją niż wrzucać bezsensowne zdjęcia tylko żeby ludzie widzieli, że jestem aktywna, ale zawsze się przecież nie da.. spójrzmy prawdzie w oczy :)
Zima nie dawała za wygraną ostatnimi czasy i ciężko było zrobić cokolwiek tym bardziej zdjęcia :(

Walentynki już jutro więc przygotowałam outfit, ale tym razem nie chciałam dodawać nic w kolorze czerwonym odpuściłam sobie go :)

Niektórzy walentynek nie obchodzą i myślą, że to jest wymysł ponieważ powinno okazywać się uczucia cały rok a nie tylko od święta - takim zdaniem jestem ja, ale oczywiście nie mam nic przeciwko temu, że wszędzie są serduszka, karteczki walentynkowe, zakochańce itp. mają do tego prawo żeby ten dzień spędzić razem. 
Na tym kończę bo zanudzę :D 
BUZIAKI ! <3 








Spódniczka- TOPSHOP
Golf -\Jennyfer

Do następnego ! :*
QUEEN_X

Komentarze

  1. Mega post! Jesteś naprawdę śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To są zdecydowanie Twoje kolory! Wyglądasz pięknie! :*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super stylizacja!

    http://nouw.com/roszakmagda/

    OdpowiedzUsuń
  4. woaah, super zdjecia! :) milo sie czytalo! :)

    http://lifebylucas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódniczka śliczna :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia :) i bardzo ładna stylizacja !

    Zapraszam do siebie :) www.blondmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja, śliczne buty, nie zazdroszczę pozowania, musiało być zimno.
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jako, że jestem singielką wybrałaś się z przyjaciółką na pizze i to dostałyśmy ją w kształcie serca :) Jak mam z kim to świętuje a jak nie to jestem obojętna na to święto i tyle. Świetna spódniczka, bardzo ładnie jest Ci w niej :0

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, bardzo motywuje mnie do dalszego pisania :)

Spodobało ci się u mnie ? Zaobserwuj ! :* Będzie mi miło :)