26.03.2017

Znalazłam czas na wpis i zdjęcia, jestem :)
Na moim Instagramie wybiło właśnie 1011 obserwujących!!  Bardzo mnie to cieszy, że jest was aż tak dużo tym bardziej, że nie spodziewałam się, a jakby mi ktoś powiedział, że taka ilość osób będzie mnie obserwować to nie uwierzyłabym. Dla was to może nic, ale dla mnie małe osiągnięcie i krok w przód :)
Teraz blog poszedł w odstawkę, ale dalej jest dla mnie ważny bo zostawiłam tutaj część siebie, stwarzałam go od początku i napewno nie zrezygnuje nawet jeżeli się komuś to nie podoba, bo co ? bo wieśniara zaczęła coś robić ze swoim życiem? bo dała jeden krok w przód i zrobiła coś dla siebie? bo spełnia swoje marzenia, że daje coś od siebie i komuś się to podoba ? 
Ale hola, hola!  Bo przecież nie może, ma być taka sama jak każdy inny, nie może być lepsza od pozostałych bo ma BLOGA, wywyższa się i chodzi z głową do góry i szczyci się tym, że coś MA! 
Żal dupy chyba nie zna granic w tym zasranym świecie... Podkładamy sobie nogi, życzymy komuś źle, wyzywamy, robimy nieprawdziwe plotki, mamy gdzieś ludzkie uczucia bo ktoś chcę być kimś więcej niż tylko imieniem i nazwiskiem. 
  • Ale dlaczego? 

Przecież blog to tylko albo aż odskocznia od rzeczywistości.. piszesz post, dodajesz zdjęcia bo chcesz mieć coś swojego. Dla mnie blog to takie małe dziecko które sama stwarzam :)
Chęć odebrania komuś zajawki, marzenia i tego co sam stworzył jest najgorsze, naprawde... 

Bloger/blogerka to też ludzie, którzy mają własne życie, ich dzień to też 24h, też muszą chodzić do szkoły, spotykać się ze znajomymi. Nie jesteśmy robotami i nie mamy wydłużonego czasu i nie siedzimy cały dzień na dupie tylko siedzimy na blogu i nic nie robimy, no kurde.
Irytuje mnie i czasem doprowadza do szału to co niektórzy myślą o blogerach czy vlogerach.
  1. Założył yt niech ma, co w tym złego ? 
  2. Założył bloga niech ma, jego życie jego sprawa.
  • Po co komplikować życie innym ? 
Przez takich debili, którzy siedzą tylko przed kompem i obrażają innych drugi czuje się źle i bierze to do siebie i bierze to na swoją psychikę, a ciebie to bawi. Brawo za inteligencję :* 

Troszeczkę się rozpisałam, ale denerwują mnie ludzie, którzy nic nie wnoszą do swojego życia jeszcze mają żal dupy, że komuś się coś udaje, hejtuje. Jeżeli nie lubisz nie wyzywaj, nie hejtuj, nie podcinaj skrzydeł tylko żeby siebie dowartościować. Przecież można robić tyle rzeczy zamiast siedzieć przed komputerem i obrażać innych, 
  1. wyjść na dwór, 
  2. zapisać się na siłownie,
  3. poćwiczyć, 
  4. wyjść ze znajomymi,
  5. pójść na imprezę,
  6. zrobić komuś niespodziankę własnym sobą,
  7. odbudować relacje, 

No kurde można zrobić tyle rzeczy dla siebie i nie truć komuś życia ! 
Ogarnij się i idź do przodu, zrób coś dla siebie lub dla kogoś kogo kochasz! No już ! 










Spodnie- Cubus
Narzutka- Big Star
Buty- New Balance

Do następnego ! :*
QUEEN_X

Komentarze

  1. Post bardzo fajny. Masz rację z tym że można robić tak wiele rzeczy dla siebie i dla innych ale niektóry wolą po prostu siedzieć i narzekać. :) U mnie na instagramie ostatnio wybiło 1102 i cieszę się jak dziecko :) zapraszam na mojego bloga http://divoces.blogspot.com/ i instagrama : kazziczek
    Ja na pewno wpadnę i jeśli mi się spodoba zostanę 1012 obserwatorem! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz prześlicznie! Z hejtowaniem jest jak z obgadywaniem,z reguły robią to ludzie zakompleksieni albo którzy sami mają porypane życie i próbują się w ten sposób dowartościować. Pozdrawiam serdecznie. Stasiek z www.stanislawgorny.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post!
    Co racja to racja! Nie przepadam za ludźmi, którzy po prostu krytykują wszystko!
    Siedzą przed ekranem i nie mam pojecia co sobie myśla. Nie będę krytykował ich, życia bo nie lubię zachowywać się jak oni, ale apeluję, żeby dali sobie spokój bo to tak naprawdę nic im nie daje! Bardzo fajna stylizacja!
    Pozdrawiam!
    vanillasfreak

    OdpowiedzUsuń
  4. ja niestety też musiałam odłożyć bloga na bok bo matura za miesiąc :c
    bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie narazie spokój z hejtowaniem :)
    Wpis jak najbardziej interesujący, taki życiowy i na czasie.
    Zdjęcia cudowne, a Ty wyglądasz obłędnie.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już od bardzo dawna nie przejmuje się hejtem w końcu się to skończyło jak zaczęłam to mieć gdzieś :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się na szczęście nie spotkałam z taką zawiścią, jeśli chodzi o bloga, chociaż podejrzewam, że niejedna 'znajoma' swoje pod nosem pomyślała :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, bardzo motywuje mnie do dalszego pisania :)

Spodobało ci się u mnie ? Zaobserwuj ! :* Będzie mi miło :)