Czego nauczyło mnie blogowanie ?

Hej :)
Mój blog, moje małe dziecko już ma rok i 23 dni ! ❤️
Z tej okazji też pomysł na wpis :)

Odwagi 
Jako pierwsza, która przyszła mi do głowy. Ten cały rok i te 23 dni temu byłam nieśmiała, zamknięta w sobie, zamknięta na nowe znajomości. W podstawówce rówieśnicy uważali mnie za dziwną dziewczynkę, której można rozkazywać, a ona zrobi to co ludzie jej każą.. i tak było. Gimnazjum, hymm... nowe znajomości, otworzyłam się, ale znowu podcięto mi "skrzydła".
3 gimnazjum założenie bloga od tak, bo chciałam, bo miałam taki kaprys. Brakowało mi pewności siebie szukałam jej u innych ludzi, ale nie wyszło musiałam postawić sobie sama poprzeczkę, którą musiałam przeskoczyć , którą przeskoczyłam i się nie potknęłam. 
Teraz? Otwarta na nowe znajomości, uśmiechnięta, nie daje sobą pomiatać, robię wszystko po swojemu. 
Najlepsze są miny ludzi, którzy wcześniej mi wszystko rozkazywali - chyba to najbardziej podbudowuje charakter :)
I co źle na tym wyszłam? Uważam, że nie. 

Brak zazdrości i nienawiści 
Może i niektórym się wydaje, że zazdroszczę ludziom tego co mają i co osiągnęli. Wcale tak nie jest, tym bardziej, że kiedyś zarzucono mi to, że pomówiłam się po dziewczynie z założeniem bloga, a było odwrotnie jakoś mam to gdzieś, nie interesuje się ludźmi. Wiem co robię i kiedy założyłam bloga i może jestem trochę biedniejsza od innych, ale wolę mieć to co mam niż mieć za dużo i wybrzydzać tym bardziej, że coraz więcej dzieci spotykam na swojej drodze, które zwyczajnie w świecie są małymi bachorami, które chcą mieć to co powiedzą, tak się nie da i wcale nie mówię, że podobna nie byłam, ale nauczyłam się, że nie tędy droga i na wszystko trzeba zasłużyć, albo samemu zapracować.
Zapracuję :)

Zarządzania czasem 
Kiedyś myślałam, że pisanie postów i obróbka zdjęć jest jak na pstryknięcie palca. I tak było na początku blogowania, ale teraz zajmuje mi to trochę więcej czasu, bardziej patrzę na zdjęcia i na to co piszę. Mogę powiedzieć, że bardziej się do tego przykładam.

Cierpliwości
Przez ten czas nauczyłam się cierpliwości do internetu, do bloga, do ludzi. 
Jeżeli zakładasz bloga po to żeby tylko i wyłącznie zarabiać na nim zamiast robić to dla przyjemności to nie wyjdzie, prędzej czy później sam przejrzysz na oczy i zobaczysz, że blogowanie nie jest dla ciebie. Ja robię to bo chcę, bo sprawia mi to przyjemność, bo lubię czuć, że to co robię ktoś czyta i mu się to podoba. Nawet jak nie jest popularny to mi to nie przeszkadza. Ludzie, którzy czytali albo wiedzą, że mam bloga kojarzą mnie i to jest taki kolejny krok w przód. 
Miłe uczucie :)

Pewności siebie 
Z czasem musiałam stawać po stronie swojej racji i opinii i bronić tego co jest moje. Przez to nie boję się już mówić, że mam bloga i jestem z niego dumna.

Pisania
Chyba najbardziej tego się bałam. Teraz wiem o czym mam pisać i lepiej mi to wychodzi :)

Mam to w dupie 
Nawet nie wiecie ile razy płakałam bo ludzie mnie krytykowali i nie chodzi tu o teraźniejszość, ale o przeszłość. Byłam taką niestabilną emocjonalnie osóbką przez to ludzie wykorzystywali sytuacje żeby jeszcze bardziej mnie pogrążyć. Teraz mam gdzieś to co ludzie o mnie myślą i czy moja osoba im odpowiada, nie patrz się jak nie chcesz ja o to nie proszę. Mogę im tylko za to podziękować bo mnie to podbudowało, bo nauczyłam się żyć nawet jak ludzie mnie nie lubią. Mogę ich teraz pozdrowić środkowym palcem i z całego serca podziękować.
Dziękuję  :) :*













Bomberka-Next
Buty-Nike

Do następnego ! 
QUEEN_X

Komentarze

  1. Może zacznę od takiego niezbyt miłego akcentu, a mianowicie zwrócę uwagę na niepoprawny zapis tytułu Twojego posta, który powinien brzmieć "Czego ...". Pozwoliłam sobie przejrzeć Twoje wcześniejsze posty i zauważyłam ogromny progres jaki osiągnęłaś, czego Ci serdecznie gratuluję i życzę dalszych sukcesów.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli mnie zaobserwujesz i zostawisz po sobie komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zmieniłam i rzeczywiście jest lepiej :) Dziękuję za komentarz przy którym się szczerze uśmiechnęłam :)

      Usuń
  2. to prawda - blogowanie wiele uczy, mnie nauczyło mieć grubą skórę, nie przejmować się i robić swoje

    OdpowiedzUsuń
  3. Własnie mi uświadomiłaś, że mój blog ma dzisiaj swoje 2 urodziny! :-D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, bardzo motywuje mnie do dalszego pisania :)

Spodobało ci się u mnie ? Zaobserwuj ! :* Będzie mi miło :)