29-05-2017

Jestem, przybyłam, wróciłam :D
Po ponad miesiącu nieobecności jestem w pełni przygotowana i zadowolona ze zdjęć, które robione były w sobotę, ale dopiero mam czas żeby napisać wpis i opublikować post :)

Dzisiaj chciałam nieco przypomnieć o wyczekiwanych bodajże przez wszystkich Wakacjach!
Dla niektórych praca, a dla innych odpoczynek i imprezy :)
Jeszcze inni dają z siebie 100% i spinają dupę żeby zdążyć do wakacji z upragnioną lub wystarczającą figurą, ale przypominam wystarczającej figury nie ma ! :D Nawet jak już masz taką jakbyś chciał/chciała mieć musisz dalej cisnąć bo gdy już przestaniesz raz wszystko przepadnie.
U mnie jest tak, że jak zrobię tygodniową przerwę to później myślę, że ten opuszczony tydzień nie był tego wart... to tak jakby cały przećwiczony tydzień był na marne a przecież tego właśnie nie chce.
Trzeba cały czas iść na przód i się nie zatrzymywać!
Progresujemy! <3












Mam nadzieję, że zdjęcia się podobają :*

Sukienka-Missguided
Kurtka dżinsowa-H&M


Do następnego ! :* <3
QUEEN_X

Komentarze

  1. Ale wyglądasz nieziemsko!!!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz :)
    Sukienka jest bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia. :)
    latte90.simplesite.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna sukienka, pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kopertowka :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kopertowka :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja już mam wakacje od po matur, ale jakoś nie czuję potrzeby ćwiczeń xd.
    Ładne zdjęcia i super torebka:)).
    Pozdrawiam!
    Www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia, sukienka najlepsza 😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Aleee figura i fantastyczne zdjęcia 😀😀

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się twoja sukienka ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przykra prawda z odchudzaniem. Dlatego to olałam 😁 nie tyję, nie chudnę, od paru miesięcy w miejscu, więc źle nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz ślicznie w takim out ficie. Co do odchudzania to masz rację.
    Pozdrawiam. http://bluekami.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz świetną sukienkę. ;)
    Jeśli chodzi o wakacje - to ja będę zapewne pracować, o ile uda się wyjechać oczywiście.
    A odnośnie odchudzania - cóż, mnie motywuje myśl, że jeżeli teraz nie zrezygnuje to za pół roku, efekty będą o niebo lepsze. Jeśli natomiast poddam się lenistwu to będzie tak jak zawsze... cofnę się do punktu wyjścia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna sukienka, podoba mi się też torebka. Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super sukienka! Chociaz nie mam w zwyczaju nosic ogolnie sukienek i spódniczek to ta bym chetnie ponosiła. Piekna pogode mialas do zdjec :) ja nie mam ochoty jakos na cwiczenia i jestem leniuchem wiec nje robie figury na lato haha. Buziaki

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, bardzo motywuje mnie do dalszego pisania :)

Spodobało ci się u mnie ? Zaobserwuj ! :* Będzie mi miło :)