Wedding

Zupełnie inaczej jest, jeżeli ktoś Cię kocha. 
To Ci daje setkę powodów, aby żyć.

Zastanawiałam się nad tym czym tak naprawdę jest definicja słowa Miłość i nie chodzi mi o ściągnięcie z neta pierwszej lepszej definicji.
Moim zdaniem to niewyobrażalne uczucie i emocje i to jak człowiek może się zmienić pod wpływem kochającej go osoby na lepsze.
Kiedyś zapytano mnie czy wolałabym być sama czy mieć kogoś przy sobie nie wiedziałam co odpowiedzieć, byłam temu obojętna a teraz ? teraz mogę powiedzieć, że samotność jest dobra na chwilę bo masz czas na przemyślenia i pobycie z własnym sobą ale na dłuższą metę jest najgorszym stanem jaki może dotknąć drugiego człowieka, wyniszcza od środka, obezwładnia od rana do wieczora nie da się uśmiechać kiedy przez siedem dni w tygodniu przez bite kilka miesięcy nie masz nikogo, kogo byś interesowała  i nawet jak próbujesz się uśmiechać ten uśmiech nie jest szczery. 

Dziwne, że ludzie sądzą, że miłość boli przecież to nie prawda. Samotność, odrzucenie, zazdrość i utrata kogoś bliskiego boli to tak jakby ktoś wyrwał ci serce i je zdusił. Wszyscy mylą miłość z bólem to jest przecież nieporównywalne bo przecież miłość jest jedyną rzeczą która przykrywa ten cały ból i sprawia, że znów ktoś potrafi się uśmiechać i czuć się cudownie. 
 Jak dla mnie miłość jest najpiękniejszą rzeczą w życiu, motywowanie drugiej osoby, rozmawianie, dyskutowanie, rozwiązywanie konfliktów, zostanie przy drugiej osobie nawet w najtrudniejszych chwilach, mówienie "dzień dobry"i "dobranoc", wybaczanie nawet największych błędów, miłość to troska o siebie nawzajem nawet w gniewie.















Do następnego! :*
QUEEN_X
fot. +GydziulaBeauty 

Komentarze

  1. Zgadzam sie, miłość jest czymś najpiękniejszym w życiu <3
    Ach, aż mi się przypomniał dzień wlasnego ślubu <3
    Ale warto pamiętać także o innych rodzajach miłości, takich jak miłość rodzicielska, rodzeństwa, przyjacielska... Każda jest ważna i czyni życie lepszym ;)

    Pozdrawiam,
    www.dagabout.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam sie, miłość jest czymś najpiękniejszym w życiu <3
    Ach, aż mi się przypomniał dzień wlasnego ślubu <3
    Ale warto pamiętać także o innych rodzajach miłości, takich jak miłość rodzicielska, rodzeństwa, przyjacielska... Każda jest ważna i czyni życie lepszym ;)

    Pozdrawiam,
    www.dagabout.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, miłość to coś pięknego... Samotność to meczarnia, szczególnie dla osób które lubią, gdy coś się dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna z Ciebie dziewczyna.
    A odnośnie miłości, myślę, że można mówić, że to bół i tak dalej, dopóki nie spotka się odpowiedniej osoby. Wtedy już wiadomo, że nawet przysłowiowe nic nei robienie staje się piękniejsze, bo robione razem ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobne zdanie na ten temat. Bardzo ładna sukienka!
    Pozdrawiam :)
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, bardzo motywuje mnie do dalszego pisania :)

Spodobało ci się u mnie ? Zaobserwuj ! :* Będzie mi miło :)